17 kwi 2016

Kilka słów wyjaśnień.

Witam wszystkich!
Od końca stycznia minęło mnóstwo czasu. Długo mnie tu nie było, przyznaję. Potrzebowałam przerwy w pisaniu i musiałam sobie poukładać wszystko. Teraz jednak chyba na nowo odzyskałam chęci do pisania i tak oto powracam.
W między czasie wprawdzie mało oglądałam, ale dużo czytałam, więc będzie o czym pisać. Już niebawem posty zaczną się ukazywać, a ja mam natomiast nadzieję, że przez ten czas nie zapomnieliście o mnie.
Posty nie będą już tylko recenzjami, zacznę pisać także o innych rzeczach związanych z kinem czy literaturą. Ponadto raz na jakiś czas pewnie pozwolę sobie na coś z zupełnie innej beczki, czyli w ogóle nie związanego z główną tematyką bloga.
Jak zapewne zauważyliście wygląd też pozmieniałam. Powracać najlepiej z samymi nowościami.
Nie zapomnijcie polubić świata książek, filmów i seriali na facebooku 

No to cóż...do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Liczę, że wpadniesz tutaj znowu. Do zobaczenia!